Barion Pixel

Vásárolj 12500Ft értékben vagy felette és a szállítási költséget MI álljuk!

Kosaram

Tartalomjegyzék

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Vereczkei Attila E.V. (székhely: 6000 Kecskemét, Liszt Ferenc utca 15/a adószám: 68140326-1-23, mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett konyvodu.hu webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül, magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai.
A szolgáltató neve: Vereczkei Attila E.V. (konyvodu.hu.hu tulajdonosa, üzemeltetője)
A szolgáltató székhelye: 6000 Kecskemét, Liszt Ferenc utca 15/a
A szolgáltató e-mail címe: info@konyvodu.hu
Nyilvántartási száma: 51288992
Adószáma: 68140326-1-23
Telefonszáma: 06 (30) 774-0722
A szerződés nyelve: Magyar

1. Alapvető rendelkezések

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzatértelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2 HATÁLY.

Az ÁSZF hatálya módosításig, visszavonásig, vagy a szolgáltató megszűnéséig érvényes.

1.3 A WEBSHOP SZERZŐI JOGI VÉDELME

A konyvodu.hu oldal teljes tartalma a szolgáltató illeti. A termékképek több esetben lehetnek illusztrációk, esetleg a szolgáltató partnerei által forgalmazott termékek egyedi képei. Minden média, publikáció engedély nélküli felhasználása jogi következményeket vonz maga után.

1.4 RENDELKEZÉSRE ÁLLÁS

A konyvodu.hu webshop oldala egész évben elérhető. Ez alól kivétel:
• Tervezett karbantartás
• Nem tervezett karbantartás
• A szolgáltatótól független leállás
• megszűnés

2. Adatkezelési szabályok

Az adatkezelési szabályzat az alábbi hivatkozás alatt érhető el. https://konyvodu.hu/gdpr/

3. Megvásárolható termékek köre

3.1 TERMÉK

A konyvodu.hu oldalán megtalálható termékek fizikai, és virtuális termékek egyaránt lehetnek. A termékekhez esetleg csatlakozó dokumentációk letölthetők. A termék ára tartalmaz ÁFÁ-t. A szolgáltató Alanyi Adómentes vállalkozó. A termékek feltüntetett árai nem tartalmazzák annak csomagolását. Az ár nem tartalmazza a szállítási díjat.

A termékek:

  • könyvek, főként szórakoztató irodalom kategóriában
  • lehetnek digitális / fizikai adathordozók is (DVD, Blue-Ray)

3.2 TERMÉK LEÍRÁSA

A webshopban a Szolgáltató feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Az illusztrációk jelölve vannak.

3.3 AKCIÓS | KEDVEZMÉNYES ÁR

A Szolgáltató döntései, üzleti tervei alapján beléphetnek a webshop-ba akciós / kedvezményes árak. Ezek időtartalma, mibenléte, minden esetben fel lesz tűntetve az adott akciós / kedvezményes termék oldalán.

3.4 KUPON

A Szolgáltató saját belátása, üzleti tervei, marketing taktikája / stratégiája nyomán alkalmazhat kupont. A kupon vonatkozhat:

  • A végösszegből leíródó kedvezmény;
  • Egyes termékek árából kedvezmény;
  • Szállítási kedvezményre;

A kupon vagy százalékban, vagy Forintban meghatározott kedvezményt biztosít. A Kuponoknak mindig van elérhető kuponkódja. A kuponkódok érvényességi idejét, felhasználhatóságát a Szolgáltató határozza meg. Erről részletesen az aktuális kuponok menüpont alatt lehet informálódni. Ez a konyvodu.hu weboldal felső menürészében, vagy az alábbi linken érhető el: https://konyvodu.hu/kuponok/

4. RENDELÉS MENETE

4.1 RENDELÉS LEADÁSA

A termék megrendelése, illetve a megrendelés leadása a https://konyvodu.hu/uzlet/ (továbbiakban webshop) link megnyitásával kezdődik. Ezt a linket a konyvodu.hu oldal felső menüjében a „webáruház” menüpontra kattintva is elérheti bárki. A megrendeléshez, a termékek teljeskörű leírásához nem szükséges a regisztráció. A Webshop oldalon a termékek, és termékkategóriák között több funkcionális keresőelemmel lehet kiválasztani a megvásárolni kívánt terméket.

A termékre kattintva megjelennek a következő adatok:

  • A termék képe(i),
  • A termék neve,
  • A termék azonosítószáma,
  • A termék ára,
  • A leírása,
  • Az aktuális készlet,
  • Aktuális akció / kedvezmény / kupon,
  • Részletes információk,
  • Valamint egy „Kosárba teszem” gomb.
  • Ezenkívül az adott termék alatt előfordulhatnak egyéb kapcsolódó termékek is.

A „Kosárba teszem” gombra kattintva az adott termék bekerül egy virtuális bevásárlókosárba. Erről a tevékenységről a webshop üzenetet küld az adott termék terméklapja fölé. A kosár ( https://konyvodu.hu/kosar/ ) elérhető az ebben az üzenetben szereplő „kosaram” gombra, vagy a felső menübe elhelyezett „Kosár” ikonra való kattintással is. A Kosár oldalának megtekintése után, az összes megvásárolni kívánt terméket megjeleníti a webshop.

A kosár oldal további lehetőségei:

  • Ezen az oldalon meg kell határozni a szállítási módok közül azt, amelyik a legmegfelelőbb önnek.
  • Ezen az oldalon lehet érvényesíteni az esetleges kuponkódokat.
  • Ezen az oldalon lehet módosítani a termékek darabszámát.
  • Ezen az oldalon a „Elem eltávolítása” gombra kattintva lehet eltávolítani egy adott terméket a kosárból.

Amennyiben már nem kíván több terméket a kosarába helyezni kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra.

A pénztár oldalon ( https://konyvodu.hu/penztar/ ) meg kell adni a következő számlázási adatokat.:

  • Keresztnév,
  • vezetéknév,
  • cégnév,
  • adószám
  • Utca, házszám,
  • Megye,
  • Város,
  • Irányítószám,
  • Telefonszám,
  • E-mail cím,
  • Illetve itt lehet létrehozni egy konyvodu.hu belső fiókot is.

Amennyiben a számlázási cím és a szállítási cím eltér, kattintson a szállítás másik címre jelölőnégyzetre, majd adja meg az összes adatot a pontos szállítási címhez.

További lehetőségek a pénztár oldalon.:

  • Szállítási mód választása,
  • Adatkezelési tájékoztató megtekintése,
  • Bejelentkezés,
  • Kuponkód megadása

Fontos: A számlázási / szállítási adatok egyes mezői „*”-al lehetnek megjelölve. Ezen mezők kötelezőek. Amennyiben ön nem szeretné megadni valamely kötelező mező értékét, a vásárlás meghiúsul, a rendelést nem tudja leadni. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a pontatlan, helytelen, rossz adatok megadása után / megadásából származó kellemetlenségekért.

Amennyiben minden adatot megadott kattintson a „Megrendelés elküldése” gombra, hogy véglegesítse megrendelését.

A megrendelés mindaddig megszakítható amíg nem kattint a „Megrendelés elküldése” gombra. A megszakításhoz, navigáljon el a pénztár oldalról, bármely egyéb konyvodu.hu aloldalra.

4.2 ADATBEVITELI HIBÁK UTÓLAGOS JAVÍTÁSA

Utólagos javításnak minősül minden olyan kérés, mely a „Megrendelés elküldése” gombra való kattintás után következik be. Amennyiben Ön bármilyen adatot szeretne módosítani azt elektronikus levél (e-mail) küldésével teheti meg ( a címzett: info@konyvoud.hu ). E-mail-en történő módosításhoz feltétlenül adja meg a tárgy mezőben a megrendelés számát. Valamint azt hogy mi a helytelen adat, illetve mi a helyes adat.

Az utólagos hibák javítási igényének leadására mindaddig lehetősége van a vásárlónak amíg a rendelés nem kerül szállítás alatt státuszba. Ezután már nem áll módjában a Szolgáltatónak a módosítási igény teljesítése. Ebből fakadó későbbi kellemetlenségekért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Utólagos hibák a következők lehetnek:

  • Bármilyen számlázási, szállítási adat,
  • Rossz szállítási mód megadása,
  • Plusz termék igénylése. (bár ebben az esetben leadhat új megrendelést is)

4.3 FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK,

Előre fizetés banki átutalással.
Ebben az esetben a megrendelés véglegesítése után rendszerünk automatikusan kiküld a megadott elektronikus levelezési címre egy díjbekérőt (proforma). A díjbekérő tartalmazza az átutalással teljesítendő szükséges adatokat is. A rendelés összekészítése, szállítása a rendelés ellenértékének számlánkra való beérkezése után kezdődik meg.

Bankunk: Unicredit Bank Zrt
Számlaszámunk: 10918001-00000091-22340014
A közlemény rovatba kérjük tüntesse fel rendelési azonosítóját, melyet a díjbekérőn fog megtalálni.

Utánvétes fizetés, GLS futárszolgálat esetén.

Lehetőség van utánvétes fizetésre is, melyet a szállítás és átvételkor kell megfizetni. A megrendelt termék(ek) az ellenérték átadása, az átvétel aláírása után kerülhetnek a megrendelőhöz.

Online bankkártyás fizetés Barionnal.
Online fizetési módként lehetőség van kiválasztani a „Bankkártyás fizetés Barinnal” opciót. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz (a konyvodu.hu üzemeltetőjéhez) nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

4.4 SZÁLLÍTÁSI MÓDOK

Bővebben a szállítási módokról a https://konyvodu.hu/szallitas/ oldalon olvashat.

4.5 VISSZAIGAZOLÁS

A szolgáltató köteles a vevő megrendelésének megérkezését a vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a vevőhöz nem érkezik meg, a vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve a vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

4.6 FIÓK LÉTREHOZÁSA, ADATOK KEZELÉSE

Vásárlás utáni fizetési oldalon is létrehozhatja konyvodu.hu fiókját. Fiók létrehozására vásárlás nélkül is van lehetősége. Ezt a konyvodu.hu oldal felső menüsávjában található „belépés / regisztráció” gombra kattintva teheti meg. A regisztráció teljesen önkéntes, a vásárló / megrendelő maga dönt arról, hogy szeretne-e létrehozni belső fiókot. A fiók létrehozása teljesen ingyenes (nincs sem egyszeri, sem folyamatos tagdíj).

A fiók az alábbi menüpontokkal rendelkezik:

  • vezérlőpult: Egy üdvözlő oldal, ahonnan elérhető a számlázási / szállítási és fiókadatait egy kattintással,
  • Rendelések: ezen az oldalon láthatja rendeléseit, azok státuszát, részleteit,
  • Letöltések: Amennyiben digitális tartalmat töltött le, azok ezen az oldalon elérhetőek.
  • Címek: Számlázási / szállítási címeit tudja megadni, módosítani, létrehozni.
  • Fiókadatok: Nevét (keresztnév, vezetéknév) e-mail címét, megjelenítendő nevét, és jelszavát tudja módosítani
  • Kijelentkezés: Kiléptetés a fiókból

Az ön által megadott adatait bizalmasan kezeljük, az adatkezelésről bővebben az Adatkezelési nyilatkozat alatt olvashat. ( https://konyvodu.hu/gpdr/ )

5. Megrendelés feldolgozása

5.1 FELDOLGOZÁS MEGKEZDÉSE.

A Szolgáltató, a vevő által véglegesített megrendelés után (4.1 pont), munkanapokon kezdi meg annak feldolgozását. (Hétfőtől péntekig)

5.2 TELJESÍTÉSI HATÁRIDŐ

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 20 munkanapon belül történik. A jellemző teljesítési határidő, készleten lévő termékekre határidő 1-5 nap. Ha a Szolgáltató és a vevő a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, a Szolgáltató a vevő felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

5.3 A MEGRENDELT TERMÉK NEM ÁLL RENDELKEZÉSRE

Ha a szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a vevőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint a vevő által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. A termékek készletei naponta egyszer frissülnek. Az aktuális készletinformáció az adott termék adatlapján is látható lesz.
A szolgáltató a partnerei termékeit is megjeleníti a webáruházban. Ezen termékek rendelkezésre állásáért a partnerek felelnek. A szolgáltató nem vállal felelősséget a partner által számára rosszul közölt rendelkezésre állásból eredő kellemetlenségekért.

6. Elállás joga

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a vevő a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Kivétel ez alól, ha a szolgáltató a vevő egyedi kérését teljesítette, egyedi terméket készített a vevő számára, azaz olyan terméket értékesített a szolgáltató a vevő javára, amely egyébként nem található meg a szolgáltató webshop termék kínálatában. Ebben az esetben a vevő elesik az elállási jogaitól.

Elállási jogot két módon lehet gyakorolni. E-mailen keresztül ( info@konyvodu.hu ), a tárgyban a rendelési azonosítót feltüntetve. Vagy a https://konyvodu.hu/elallas/ oldalon található űrlap kitöltésével, majd elküldésével.

Elálláskor a vevőnek a szolgáltató felé vissza kell küldeni a terméke(ke)t, ennek költsége a vevőt terheli. A szolgáltató a visszaérkezett terméket átvizsgálja, ellenőrzi a csomagolást, magát a terméket. Amennyiben sérült terméket küld vissza a vevő, azt a szolgáltató egyrészt e-mail formában fotókkal igazolva megküldi a vevő részére, másrészt az elállás érvényét veszti. A vevő elfogadja ennek tényét.

7. Jótállás

Termékeinkre 3 hónap jótállást vállalunk. A jótállás igénybe vehető amennyiben rendeltetésszerűen alkalmazta a terméket, az mégis meghibásodott. Hibás termék esetén keresse a Szolgáltató ügyfélközpontjait. Ahol is e-mailen vagy telefonon tájékoztatják a teendőkről. A Szolgáltatónak nem áll módjában a vágásból, szúrásból, gépi szakításból, túlterhelésből, égés-égetésből eredő sérülések után beadott jótállási igények teljesítése.

8. Panaszkezelés

Panaszkezelés online, emailben történik. A panaszt legkésőbb 30 napon belül megválaszoljuk, kezeljük.

9. Vegyes rendelkezések

Szolgáltató és Vevő vitás ügyeiket elsősorban békés úton próbálják rendezni. A Vevő és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Kecskeméti Bíróság/Törvényszék illetékességét.

Készült: Kecskemét 2024
Érvényes: Módosításig, visszavonásig
Verzió: 1.0.0
Módosítva ( 2024.április.08 – V1.0.1)